четверг, 14 июля 2016 г.

Danсing Funnel techniques

Hi everyone. Today I show you one version of "funnel method" First time we tried this technique with Lena Soaptechniques last year, when she visited me in California. There are a lot of variants of this technique and cutting: you can make bigger and smaller rings, cut soap horizontaly and vertically.
I also created a tutorial for this technique for Amy Warden and her club Greatcakessoapworks soap challenge. You can watch and learn this technique by patricipating in August challenge.
For soap I used natural colors: activated  charcoal and annato infuse, provided by MMS  www.thesage.com. For scent I used essential oils of  Litsea cubeba and Tangerine.

Всем привет, сегодня я хочу вам показать, одну из вариаций техники "метод воронки"
Первый раз мы с Леной Soaptechniques Попробовали эту технику в прошлом году, когда она была у меня в гостях в Калифорнии. Существует много вариаций этой техники, а так же и нарезки, круги можно делать большими или маленькими, разрезать мыло как горизонтально так и вертикально.
А так же я хочу вам рассказать, что я сделала урок по этой технике для Amy Warden и ее клуба Greatcakessoapworks soap challenge
 . Вы можете его посмотреть  и научится этой технике, приняв участие в конкурсе  в августе.

Для этого мыла я выбрала натуральные красители уголь бамбука и инфуз анатто. Любезно предоставленные для меня, магазином  MMS  www.thesage.com 
в качестве запаха я выбрала смесь эфирных масел Литсея Кубеба и Танжерин.




One more variant for several colors.
Это еще один вариант на несколько цветов.


Below soap I published in my blog in November, 2015. This is the same technique.
Это мыло я выставляла уже в блоге в ноябре 2015 года.  Это такая же техника.









14 комментариев:

  1. So beautiful!!! ♥ ♥ ♥
    Best wishes, Christiane

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Christiane! Thank you very much! I came to your site, you are doing a very nice soap! But for some reason I cannot always write a comment, There is no "comments" button.

      Удалить
    2. Dear Tatsiana,
      Thank you so much for visiting my site. ❤️
      A few weeks ago I almost destroyed my site by my own stupidity. That's why some entries in June are without a comment button.
      Yours, Christiane

      Удалить
  2. Absolutely beautiful....I would love to learn this technique....

    ОтветитьУдалить
  3. So beautiful💟 This technique makes me nervous to learn too

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Omneya Andrea!Thank you very much!It will be available soon.

      Удалить
  4. Потрясающие мыльца) Потирая руки, сказала Настя)

    ОтветитьУдалить
  5. Таня, твоё мыло в этой технике пронзило мне сердце! Пожалуй, стоит подумать о домашке!

    ОтветитьУдалить
  6. Спасибо Оля, да, за домашку взяться давно пора, уже год скоро будет...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. а я ж уже 5 вариантов делала, а не получились))))

      Удалить